Centrum raketového systému jde ve stejné logice jako radar - jeho mezinárodně politické zdůvodnění kulhá...


Proč být proti raketovému centru »
Pomozte iniciativě - účet 2720320001/5500

On-line s Janem Neoralem

Starostové obcí v okolí vojenského prostoru Brdy, kde má stát americký radar, chtějí společně všemi možnými způsoby zabránit jeho výstavbě. Jednou z nejblíže umístěných obcí u plánovaného radaru je Trokavec. Byl první obcí, která v místním referendu radar odmítla. Starosta Trokavce Jan Neoral odpovídal na vaše otázky v pondělí 13.8. ve 13 hodin.


položených otázek: 30
Položené dotazy
OTÁZKA | Alžběta Hrusnová
Vážený pane starosto, nemohu se ubránit pocitu, že politici už dávno rozhodli a radarové monstrum v Brdech prostě vyroste, ať chceme nebo ne. Co budete v takovém případě dělat?
Držím Vám palce!
ODPOVĚD | 13:19
Dobrý den všem - omlouvám se za redakci, vyskytly prý se technické problémy.

K otázce - ne, ještě není rozhodnuto. Budeme dál bojovat . Není to tak jednoduché. Tvrdit mohou, co chtějí. Parlament a Kongres rozhodne. Ve hře je mnoho aspektů, na něž díky bohu nemá Topolánkova vláda vliv.
OTÁZKA | Eva Novotná
Byl byste ochoten kandidovat na post prezidenta ČR?
Co byste na tom místě dělal?
zdravím a přeju krásný den
ODPOVĚD | 13:20
Rozhodně ne, a je to nesmysl. Nejsem politik a takový nápad není naprosto reálný, já jen tu plním to, k čemu nás lidé ze vsi zavázali. Co je na tom zvláštního? Snad jen, že se jich nebojím.
OTÁZKA | Mario Matěj
Co je pro Vás nejsilnější motivace v boji proti radaru?

Jinak Vás velice obdivuji za statečný a nekompromisní morální postoj. Myslím, že máte v malíčku více odvahy a cti než celý parlament se senátem dohromady.
ODPOVĚD | 13:26
To, že lidé to tu nechtějí, že nám věří, že to dokážeme - nedovolit to zde postavit. Moje víra, že demokracie musí vyhrát nad podivnými záměry, o nichž jen prakticky čtyři naši politici vědí, jaké jsou ve skutečnosti. A pak USA, samozřejmě.
OTÁZKA | Jirka
Někteří lidé Vás přirovnávají k Husovi nebo českým buditelům, nevede Vás to k pýše? Jinak si vážím vašeho postoje a doufám, že se této ostudné vládě nepodaří vás umlčet.
ODPOVĚD | 13:28
Nevede. Těším se, až to skončí. Už jsem příliš stár na to, abych propadl pýše. A dost jsem v životě viděl a zažil, abych nevěděl, kam by to vedlo. Nemám být na co pyšný - a řeknu Vám, že vidím okolo sebe v politice tolik špatných věcí, řekněme přímo svinstva, že bych do ní nikdy nechtěl vstoupit - na vyšší úrovni.
OTÁZKA | Pavel H.
S tou prezidentskou kandidaturou to není špatný nápad!! Myslím, že by jste mezi lidem (ale i některé strany by Vámi jistě neopovrhli) měl velkou podporu a zvláště pak, když vidím, jak se opět na tento post tlačí "politické vysloužilé karikatury" typu Zielenec apod.
Byl by to velice elegantní způsob, jak se zbavit radaru.
Co vy na to? Nezaleknul by jste se, kdyby Vás někdo navrhl?
Přeji Vám mnoho úspěchů!
ODPOVĚD | 13:30
Už jsem odpověděl. Ne, je to naprostý nesmysl. Já jsem spokojen jako penzista. Beru návrh jako vyjádření toho, že někdo ocenil mou víru a boj proti radaru , poctivě vedený, bez politických ambicí, které nemám a odmítám. Nezajímají mě. Ale nic víc. Zůstávám stát na zemi.
OTÁZKA | Sedlák
Kde jste byl když tady v Československu měla základny sovětská armáda a byly tu rozmístěny rakety SS 20?
ODPOVĚD | 13:36
Nebyl jsem zde, kde jsem dnes. Mohl bych se zeptat, kde jste byl Vy? Ale nezajímá mě, kde kdo byl kdysi, je mi to lhostejné. Já se stavím na odpor proti americkému radaru, protože si to já, občané ve vsi, většina národa nepřeje. Každý má svůj důvod. ¨Jakou to má souvislost s tím, kdo kde byl před desítkami let? To je typické - podobně jako:"řekni, jsi-li proti radaru a já ti řeknu, že jsi bolševik..."
Jednoduché a hloupé.
OTÁZKA | ruleta
Prosim napiste jmena odborniku, kteri s vami spolupracuji ci spolupracovali napriklad na teto analyze:

http://www.blisty.cz/art/34576.html

Myslim, ze timto krok si zajistite vetsi duveryhodnost nez skryvani se za terminy "odborny kolektiv" atp. Dekuji
ODPOVĚD | 13:39
Pokud je zveřejním, na základě vrcholné demokracie našich vládních politiků mohou přijít o práci. Vy byste jim to udělal? Stačí, že to ví spolehlivě vedení BL a sdělilo čtenářům, že je známe a nelžeme. A že se neskrýváme za "my".
Můžete mi Vy sdělit jediného odborníka vlády, kromě Ing. Marka, kterého si vážíme, ale který už po besedách nejezdí? Asi ne, že? Oni totiž nehodlají lhát, jsou to vědci a ne politici...
A odborníky jako Topolánek, Parkanová, Vondra, Schwarzenberg, Klvaňa, senátor Toepfer? Ale to snad ani nebudu rozebírat.
OTÁZKA | Jenda
Prosim nepište jmena odborniku, kteri s vami spolupracuji ci spolupracovali napriklad na teto analyze:

http://www.blisty.cz/art/34576.html

Myslim, ze se výše uvedený dotaz pokouší jen získat jména odborníků, kteří následně budou v médiích veřejně "popraveni".
ODPOVĚD | 13:40
Neobávejte se. Je to průhledné. A navíc, dali jsme jim slovo. Na rozdíl od vládních , to naše stále platí.
OTÁZKA | ruleta
Tak je nepiste, jestlize se "odbornici" boji dat sve jmeno k dispozici a boji se obhajit svou praci. Necht se pak, ale pan starosta nedivi, ze takoveto analyzy budou povazovany za neduveryhodne. A zapomnel jsem dopsat, ze jsem agent medialni kliky, ktera chce odpurce medialne "popravovat".
ODPOVĚD | 13:42
Jste trochu naivní. U těchto odborníků se přece nehodnotí seshora práce, ale loajalita! Kde to žijete?
OTÁZKA | Velká hlava
Vážený pane starosto a emeritní pracující z vašich odpovědí na iDnes se nemohu ubránit dojmu, že nemáte všech pět pohromadě. Moje otázka zní: a) vychodil jste devítiletku celou ? b) stále trváte na tom, že radar musí napájet jaderný reaktor ?
ODPOVĚD | 13:45
Ne . Moje generace měla jen osm tříd, devítky tehdy nebyly. Je to obecně známo. To jste při Vaší „Velké hlavě“ nevěděl?
Já nevím, čím bude napájen. A netvrdil jsem, že tu bude. V zahraničí konkretně jsou. (Vedle Thuly). Mohu ale mít podezření. To podezření musí vyvrátit dodavatel. Což neučinil. Opakuje pokyny investora. Investor není věrohodný zdroj, chce prodat…
O nezávislé experty nemá vláda zájem. A poslanci, vyslaní na výlet na Kwajalein, to odborníci nejsou. Tomu snad nevěříte ani Vy?
OTÁZKA | Velká hlava
Jóóóóp zapoměl jsem sdělit, nejenom vám, starosto, ale všem čitatelům: RADAR BUDE V Trokavci za JZD, ale to už asi víte. Tak zatím čest práci...
velkahlava@atlas.cz
ODPOVĚD | 13:48
Mám pro Vás překvapení:

Nebude!!!

Apropos, Vy nevíte ani to, že v ČR už JZD neexistují?
No, to je síla.
OTÁZKA | Jiří P.
Je kromě referenda i čas na změnu ústavy? Nebo by stačilo pouze její dodržování? Tedy ne "dvojí metr", který tak rádi používají drzí politici? Je ještě reálné, aby politik říkal nepříjemné věci a přesto byl úspěšný?
Vy říkáte, co je nutné říkat a zejména dělat. Vážím si Vašeho postoje. Držme si palce a neustupujme.
ODPOVĚD | 13:49
Já nevím, to snad ani tak nespočívá ve změně ústavy, být morálním politikem lze i bez toho.
Náš premiér lže poslancům v parlamentu , je přistižen, je to prokázáno, a nic se neděje. Nevypovídá to o něčem? Zejména o stupni demokracie a etiky politiků u nás, ale zejména o našich mediích?
OTÁZKA | sector
Dobrý deň pán Neoral. Chcem sa vás spýtať či viete, že viac ako 120 architektov, statikov a stavebných profesionálov (ae911truth.org) rovnako ako desiatky akademikov a fyzikov (stj911.org) a stovky pozostalých obetí útokov z 11. septembra 2001 žiadajú nové, nezávislé vyšetrovanie udalostí z 11. septembra. Ďalej či viete o tom, že oficiálna verzia o páde veží WTC je fyzikálne nemožná, rovnako ako je nemožné, aby povedzme 1kg závažie vďaka gravitácii rozdrvilo päť 1kg závaží naskladaných na sebe. Oficiálna správa o páde veží WTC sa samotným kolapsom, jeho mechanizmom ani priebehom vôbec nezaoberala. Tiež pád WTC č.7 (911.yweb.sk/wtc7.html). Podporili by ste nové vyšetrovanie udalostí z 11. septembra?
ODPOVĚD | 13:49
Je mi líto - četl jsem, viděl a slyšel, ale nevím, kde je pravda. Ale nové vyšetřování, nestranné a nezávislé, nikdy nemůže být na škodu. Podpořil bych .
OTÁZKA | Veřejnost proti okupaci
Okupace je okupací. Pokud již v ČR vznikla jednotka ozbrojeného odporu /tak jako tomu bylo i na několika místech 21. srpna 1968/ uznáváte, že jakýkoli odpor proti nechtěné okupaci je legální? Jsou lidé, co si nepřejí mít tady Rusáka s klimatizací - tentokráte natrvalo.
ODPOVĚD | 13:54
Víte, já nevím, jak je to po právní stránce, co je legální a co ne, při nejlepší vůli Vám odpovědět neumím.
Myslím, že zákonnými formami musíme bojovat stále, dokud si to nerozmyslí jak USA, tak naši válečníci. Ti vojáci mi nevadí - vadí mi to monstrum, které není k tomu, co nám oni tvrdí.
Vadí mi, že tu má být natrvalo. Je mi velmi podezřelé, jak se ti čtyři naši politici snaží to sem bezhlavě prosadit, mění důvody a mění fakta, jak se jim to hodí. Nevadí jim, že lidé odhalují jejich evidebtní lži. Nevadí jim že i zahraniční tisk rozebírá o tom důkazy. A to vadí mně, že jim to nevadí.
Připomíná mi to kobylu, která umírá a kope kolem sebe.
OTÁZKA | Jaroslav Moučka
Zajimal by mne Vas nazor na 11. zari 2001 - dnes se vzil pojem 2. Reichstag. Existují nezpochybnitelné důkazy, ze pokud jde napr. o WTC jednalo se o rizenou demolici, tedy boj proti "terorismu" ,tak jak je prezentován, je od zacatku záměrný podvod k dosažení globálních politických cílů. Myslíte, že v této zalezitosti je nase vlada schopna urcite sebereflexe anebo nas i nadale bude presvedcovat o oficialnich lzich ze strany USA jako nezpochybnitelnych pravdach? Nás i celou republiku tim vystavuje stejnému trapasu jako v případě tzv. ZHN v Iráku . V teto souvislosti je pak i případná US základna na našem území přímo výsměchem našemu lidu nemyslíte!?
ODPOVĚD | 13:57
Už jsem řekl, že na 11. září se dívám jako na cosi velmi podivného, až podezřelého. Nemám informace. To mi vadí.
Celé je to (onen radar) asi k něčemu jinému, než uvádějí, ale nějak se jim ta „finta“ hroutí.
Výsměchem lidu to asi nebude. Spíše jednou velkou lží a pokusem o dva prstíčky v jeskyňce u Smolíčka pacholíčka. A možná, že je to i jinak. Dnes se točí podezření kolem Gripenů. Copak víme, zda za pět let nebude někomu horko z kauzy Radar? Ale to jsou jen názory...
OTÁZKA | Historik
Proč myslíte, že naše vláda podporuje tak bezvýhradně vládu USA? Legalizaci mučení, etnické čistky ,nelegální války, globální dominance - to vše jsou znaky minulosti, to vše dokonale naplňuje pojem o fašistickém státu. Co naši vládu na fašismu vlastně tak přitahuje, vždyť přeci i z minulosti se dá poučit. Po přijetí zákonů jako je Patriot Act již přeci není pochyb o povazu dnešních USA?
ODPOVĚD | 14:04
Vážený pane, jsem jelen z toho, oč se vlastně naše vláda (no, řekněme si na rovinu, čtyři politici) snaží? Nerozumím. Nechápu. Souhlasím naprosto s Vaším závěrem. Co ji přitahuje, nevím. A co když to přitahování má jinou podobu, než si myslíme? Třeba vědí, že radar zde napomáhá - a bude v budoucnu napomáhat - jejich výdrži u moci? Nebo je to třeba ještě něco jiného? Hmatatelnějšího?
Je podivné, když český politik má vazby na americké firmy. Je podivné, když ředitel americkobritské firmy vede propagaci a besedy, aby lidem vnutil americký radar.
Je tu mnoho podivného. Hamlet by řekl, shnilého.
OTÁZKA | Josef Pouzar
Slyšel jste o zařízení kterému se říká HAARP? Můžeme snad vyloučit , že toto zařízení, tato zbraň není nakonec to, co by taklé mohlo stát v Brdech? Radar může být jednou z nejsilnějších útočných zbraní aniž by v pravém slova smyslu "střílel". Děkuji
ODPOVĚD | 14:05
Slyšel, četl, probral s s odborníky. Ostatně, je to uvedeno na www.atmonline.cz i na BL i na www.trokavec.cz.
Možná takové malé, neškodné, jen tak pro ukrácení dlouhé chvíle „dělo“. Kdopak ví. Ať je to cokoli - nechci to tu. Nikde v ČR.
OTÁZKA | Veřejnost proti okupaci
Dobrý den,
věděl jste, že v ČR se začínají ve velkém objevovat zbraně jejichž původ se nedá dohledat? Že by začínající ozbrojený odpor? :-)
ODPOVĚD | 14:05
Slyšel. Nevím, kde je pravda, toto není můj zájem. Preferuji jiné, zákonné postupy. Tohle nikam nevede. Jedna vláda zmizela po cinkání obyčejných klíčů - proč by to nešlo podruhé a demokraticky?
OTÁZKA | Martin
Reaganův úředník: Bílý dům připravuje nové 11. září
Viník ekonomického kolabsu v USA už byl tedy opravdu vybrán. O důvod více nechtít tady zradar.
"Útok s pomocí Alláha způsobí ekonomickou krizi, zabije mnoho lidí a uvrhne USA do finanční krize. Státy pak budou muset stáhnout své vojáky z mnoha míst na celém světě včetně Iráku."
ODPOVĚD | 14:07
Sice tu není otázka, ale souhlasím se zněním : "o důvod více, nechtít tu zradar."
OTÁZKA | Marika S.
Pane starosto, jak úspěšné bylo Vaše vystoupení na veřejném slyšení v Evropském parlamentu v levicové frakci GUE/NGL? Jak spolupracujete s parlamentní opozicí - KSČM a ČSSD a jejími lídry?
ODPOVĚD | 14:13
Bylo to v tisku. Zahraniční tisk uvedl, že starosta Trokavce přinesl argumenty proti radaru, podložené a konkretní. Stejně je i ve svém projevu potvrdila Victoria Samson, výzkumná analytička protiraketové obrany USA. Uvedla, že jde o nefunkční zbraň proti neexistujícímu nebezpečí a další fakta, která jsem zmínil i já.
Parlament cestu a náklady platil. To pro ty, co píšou, že za obecní peníze jezdím po světě. Nejezdím - pozvali mě jednou.
S uváděnou opozicí konkretně nespolupracuji. KSČM mi nevolá. ČSSD poslanci se občas ozvou, s dotazy na to či ono. Řekl jsem několikrát, že nemusím ani levé, ani pravé, ani střed. Nemám rád politiku a politiky. Ale je mi jasné, že pro postup prtoi radaru musím komunikovat , včetně medií. Komunikovat neznamená být poplatný.
OTÁZKA | Jiří P.
Pane starosto, podpořil byste generální stávku 21.8., o které se na internetu mluví a oficiální média ji bleskurychle devalvují?
ODPOVĚD | 14:15
Snad ano. Upřímně, nepřemýšlel jsem o tom. Jede to po jiné koleji, nenapadlo mě si toho všímat hlouběji. Neodsuzuji, nevychvaluji to. Jistě je i to určitá forma odporu proti radaru. Proč by ne?
Zřejmě ale podpořil.
OTÁZKA | Jiří P.
Může podle Vás fungovat "profese" politika a/nebo zastupitele bez ochranných privilegií, bez nezměnitelných výhod? Považujete vyplácení doživotních rent bývalým vysokým představitelům za společensky únosné?
ODPOVĚD | 14:22
Může.
Hodně jsem četl o T.G. Masarykovi. Jistě měl své chyby, neidealizuji si ho - ovšem dnešní politici se s jeho morálním a společenským, kreditem nemohou srovnávat. Ale vlastně, nemají ani právo na to pomyslet. S výjímkou několika.
Dnešní ochranné privilegie politiků považují za totéž, co jejich platy. Vyrážku na kůži parlamentu a senátu.
Bylo by vožením dříví do lesa říkat, jak si zvyšují platy, jak jsou jejich platy a příplatky nehorázně amorální - no a vidíte, nevadí jim to.
Namátkou - plná nemocenská, imunita při dopravní nehodě v opilosti, dvojí vyplácení dopravného...čerpáte někdo něco podobného? Máte někdo takový plat ve své profesi řemeslníka, lékaře, vědce, učitele, a podobně?
A renty?
To raději nechtějte vědět, chci až do konce online udržet slušnou úroveň.
OTÁZKA | Jiří P.
Podpořil byste myšlenku "minimálního státu", pokud by byla předmětem společenské diskuse?
ODPOVĚD | 14:22
Přiznám se, že nerozumím. Neslyšel jsem "malý stát". Lituju už i proto, že mě to zajímá.
OTÁZKA | Jiří P.
Jak prakticky by měl politik, zastupitel, veřejná osoba nést odpovědnost za své činy?

Za úspěchy se umí každý odměnit, ale u neúspěchu mají imunitu, nebo hroší kůži. Společnost je pod rouškou divného výkladu slova demokracie velmi shovívavá k podvodníkům, nebo alibistům. Příklad: Česká konsolidační agentura, zmizelé peníze, čachry. => "stalo se-zapomeňte". Ale o měsíční půlmilionové platy a pohodlný život, jaký si ti lidé mezitím zařídili, nikdo nepřišel... Zato zmizel miliardový majetek ČR pryč. Takové podvody na společnosti nejsou ojedinělé.
ODPOVĚD | 14:28
Měli by za své činy nést zodpovědnost stoprocentní, možná morálně ještě vyšší.
Nahoře už jsem řekl, co si o jejich nezměrné imunitě myslím. Využívají toho, že si sami dělají zákony a výhody pro sebe, a zkusili to - a ono to prochází. No tak proč by si to zase rušili? Vždyť nad nimi už nic není, než morálka. A křesťan by dodal, a Bůh.
Oboje jim nic neříká. Ani lidovcům. Tedy, převážné většině. Věřím , že ne všem, chci věřit.
Jediná imunita by přece měla být, nemožnost postihu za projev v parlamentě, či jinde. Ne za to, když vylezu z parlamentu a na parkovišti rozsekám čtyři auta, protože nejsem schopen řídit.
OTÁZKA | David
Vážený pane Starosto,
myslíte si, že v případě 80% odporu obyvatelstva by byla jedna z cest, legitimně nebo s použití nátlaku si vytvořit stát nový. Bez naší vlády? Občané v případě, že se dosavadní legitimní vláda dopouští VLASTIZRADY, mají nárok se bránit a prosazovat svou vůli. Zvláště pokud je podložená většinou. Pak jakýkoliv prostředek je legitimní.
ODPOVĚD | 14:32
Nemyslím, že stát nový. Co to je? Možná, že to jen špatně chápu. Já se domnívám, že bez ohledu na to, že radar prosazují čtyři lidé, by měl premiér okamžitě po svých prokázaných lžích a pohrdání lidmi odstoupit a vzít sebou celou vládu. A my bychom si měli vytvořit vládu novou. Nemyslím, že jakýkoliv prostředek je legitiomní. Například násilí.
Ale zacinkat jim klíčema, to ano, to doporučuji velmi.
Protože sice nevím, de jure, ale domnívám se, že Váš názor o vlastizradě může mít opodstatnění v jejich činech.
OTÁZKA | Jiří P.
Pane starosto, jak vyhodnocujete důležitost problémů bezpečnostních, ekolologických, společenských a ekonomických? Dáváte nějaké oblasti prioritu, nebo je lepší je vnímat i řešit společně? (v rámci ČR)
ODPOVĚD | 14:40
Vše podle mého názoru souvisí. Do ČR a do husté zástavby toto zařízení nepatří. A jestli si občané v Praze, Liberci, Brně myslí, že jich se to netýká, protože je to daleko, jsou sakra na omylu.
Až tu radar bude, někde okolo antirakety, a USA bez našeho souhlasu za deset let něco vyprovokují (byť daleko od nás), jsme spolupachatelé. Normálně se říká spojenci, ovšem se základnou na našem území spolupachatelé. Každý se sem pak rád trefí.
OTÁZKA | Autentický výrok
"We will export death and violence to the four corners of the earth in defense of our great nation."
Budeme exportovat smrt a násilí do všech čtyř světových stran, abychom bránili náš velký národ.
Výroky slavných - G.W.Bush
Opravdu si nechaáme od takových grázlů něco vnucovat?
ODPOVĚD | 14:42
Je to opravdu autentické? Protože to je něco takzrůdného, že si to ani nezaslouží komentář.
Nestálo by za to, zeptat se pana premiéra ČR, co na to říká on?
OTÁZKA | Karel Pokorný
“Teď je jasné, že každý Iráčan, který odmítá sloužit americkým plánům, je považován za nepřítele Spojených států,“ prohlásil místní vůdce iráckého odboje, který nechtěl zpravodaji sdělit své jméno. Dodal, že hněv některých lidí se obrací na vůdce, kteří Američany podporují. „Celý svět je za tyhle vraždy zodpovědný a přijde den, kdy řekneme světu: ‚Podporovali jste Američany, kteří nás vraždili‘.“
A až si to ti lidé řeknou, bude už pozdě i pro nás - budeme již jen obětmi ?
ODPOVĚD | 14:43
To je to, co říkám.
Jednou to pochopí všichni, že pravda o radaru leží někde jinde.
OTÁZKA | Julius Janek
Ministři Vondra, Parkanová, Schwarzenberg a další, např. Tomáš Pojar a Václav Havel, jsou zřejmě zainteresovaní na tom, aby z Česka udělali vazala světové supervelmoci. Plánovaná základna v Brdech je určena k ochraně USA, ne ČR. Pro představitele státu by měly být prioritou zdraví a životy vlastních obyvatel. To pro ty naše asi neplatí. Chceme, aby český volič byl jediným pánem v domě a rozhodoval o své budoucnosti v referendu. Zatím je s ním zacházeno jako s nesvéprávným chovancem ústavu, za něhož rozhodne opatrovník – „odborník“, Mirek Topolánek, Vasil Biľak nebo jiná loutka našeho právě aktuálního Velkého Bratra“. Prosím, nevzdávejte se !
ODPOVĚD | 14:45
Souhlasím s dojmem, že "zainteresovaní".
Nevzdáme se. Ostatní je řečeno výše.
OTÁZKA | Milada Hovorková
Téměř bez povšimnutí a bez komentářů hlavních deníků přijala Bushova vláda direktivu, kde nařizuje, že v případě "Nebezpečí katastrofy" přejdou na prezidenta pravomoci mající za cíl naplňovat "ústavní vládu". Jazyk tohoto nařízení však v důsledku činí z Bushe v takovém případě diktátora. Diktátora, který bude rozhodovat o jejich radaru na našem území
ODPOVĚD | 14:46
Souhlasím, četl jsem to. Zrůdné, podle mě. Tak nějak začínal fašismus v Německu, soustředěním moci, ne?
Chcete být informováni
o aktivitách iniciativy
NE základnám?

Doporučujeme:
Neza facebook Neza youtube Neza flickr Neza twitter Neza wiki Britské listy Czech Free Press