Jedna velká lež a hromada důvěřivých blbců I.
Dan Kučera, 30.11.2007
To, co nyní popíšu níže, se může stát pouze u nás. To, jaké věci můžou dnes (např. s radarem) projít našim tzv. politickým elitám, ukazuje na jediné. I po tolika letech v tzv. demokracii jsme se nenaučili vůbec nic. Jsme buď důvěřiví, naivní, zmanipulovaní nebo zfanatizovaní, zkrátka takové velké hloupé stádo.
O "našem" radaru, Rusku, ropě i amerických zájmech ve světě již toho bylo řečeno a napsáno hodně. A každý, kdo má zájem o související informace, jich už dnes na internetu najde nepřeberné množství.
Chci tady jen nastínit, jak nám česká vláda ohledně problematiky radaru lže a ještě si to sami platíme. Chci níže popsat tu pavučinu lží a manipulace, kterou nás obklopují a ani si to neuvědomujeme.
Posuďte sami !
Cituji z tisku : Vládě s informační kampaní o protiraketové obraně pomůže česká PR agentura AMI Communication, která byla vybrána z pěti uchazečů ve výběrovém řízení. Ta má pomoci například s organizací informačního turné po republice, s kontaktováním novinářů a vydáním osvětové brožurky.
Vybraná firma bude spolupracovat s Klvaňovým tříčlenným týmem. Klvaňa minulý týden předpokládal, že za služby profesionální agentury vláda zaplatí 1,7 miliónu korun.
Ředitel AMI Communication Milan Hejl tvrdí : "Cílem kampaně není přesvědčit o radaru, ale cílem je zajistit to, aby každý měl dost informací".
Mám k tomu několik otázek, u kterých by jsme měli trvat na odpovědích.
1. Jaká kritéria byla stanovena pro výběrové řízení a kdo je konkrétně stanovil ?
2. Kdo konkrétně rozhodl o vítězi výběrového řízení a jak to zdůvodnil ?
3. Jakou celkovou sumu si vyfakturuje vítězná agentura AMI Com. a přesně za jaké úkony ?
4. Jaké informační zdroje použila zmíněná agentura ve své tzv. kampani ?
Na jiné otázky už si však dokážeme odpovědět sami.
Co je to za firmu ta AMI Communication a jací lidé jsou tedy placeni z našich peněz, proti naší vůli, aby nás přesvědčili o něčem, co nechceme ?
Můžu vás ujistit, že informace, které uvedu v dalším článku jsou velmi zajímavé a ukazují nám podstatu těch špinavostí.
O "našem" radaru, Rusku, ropě i amerických zájmech ve světě již toho bylo řečeno a napsáno hodně. A každý, kdo má zájem o související informace, jich už dnes na internetu najde nepřeberné množství.
Chci tady jen nastínit, jak nám česká vláda ohledně problematiky radaru lže a ještě si to sami platíme. Chci níže popsat tu pavučinu lží a manipulace, kterou nás obklopují a ani si to neuvědomujeme.
Posuďte sami !
Cituji z tisku : Vládě s informační kampaní o protiraketové obraně pomůže česká PR agentura AMI Communication, která byla vybrána z pěti uchazečů ve výběrovém řízení. Ta má pomoci například s organizací informačního turné po republice, s kontaktováním novinářů a vydáním osvětové brožurky.
Vybraná firma bude spolupracovat s Klvaňovým tříčlenným týmem. Klvaňa minulý týden předpokládal, že za služby profesionální agentury vláda zaplatí 1,7 miliónu korun.
Ředitel AMI Communication Milan Hejl tvrdí : "Cílem kampaně není přesvědčit o radaru, ale cílem je zajistit to, aby každý měl dost informací".
Mám k tomu několik otázek, u kterých by jsme měli trvat na odpovědích.
1. Jaká kritéria byla stanovena pro výběrové řízení a kdo je konkrétně stanovil ?
2. Kdo konkrétně rozhodl o vítězi výběrového řízení a jak to zdůvodnil ?
3. Jakou celkovou sumu si vyfakturuje vítězná agentura AMI Com. a přesně za jaké úkony ?
4. Jaké informační zdroje použila zmíněná agentura ve své tzv. kampani ?
Na jiné otázky už si však dokážeme odpovědět sami.
Co je to za firmu ta AMI Communication a jací lidé jsou tedy placeni z našich peněz, proti naší vůli, aby nás přesvědčili o něčem, co nechceme ?
Můžu vás ujistit, že informace, které uvedu v dalším článku jsou velmi zajímavé a ukazují nám podstatu těch špinavostí.
Zhlédnuto 1727 x