P.C.Roberts:Důvěra lidí v západní média volně padá
lubomir Man, 19.9.2016
Jak sděluje Gallupův ústav, věří svým tištěným a televizním médiím jen 32% Američanů. Ještě méně – a to pouhých 14% - věří americkým médiím příznivci republikánů, následováni kategorii 18 až 49 letých, kde médiím důvěřuje 26% lidí. A posléze jsou zde Američané tzv. nezávislí, kde je důvěra v média 30 procentní. A tak jediná skupina, kde se nalézá nadpoloviční většina lidí s důvěrou v média, jsou příznivci demokratů, věřící v pravdu médií v 51 procentech. Hned po nich zabírají příčku nejvíc médiím věřících Američané starší 50 let, kde o pravdě médií nepochybuje 38% lidí.
Z průzkumu vyplývá závěr, že staří Američané, kteří jsou současně i příznivci demokratů, zůstali jedinými, kteří pravdě médií ještě jakž takž věři.
Není obtížné konstatovat, proč důvěra v média tak hluboce poklesla. Korupční Clintonův režim, který se dnes nalézá velmi blízko svého znovuzkříšení, dovolil, aby americká média, včetně médií nezávislých, pohltilo šest megakorporací, čímž nezávislé informování vřejnosti vzalo za své. Nátlak, s kterým korporátní vlastníci okamžitě vyrukovali na zbytkové tiskoviny, společně s tahem na zisk, pak jakékoli svobodné informování veřejnosti zabily. A tak zde zůstala média jen opakující téze vlády či kapitánů korporátního tisku, což je sice ten nejlacinější a nejméně kontroverzní způsob informování, ale mezi lidmi současně i nejméně populární.
Z průzkumu vyplývá závěr, že staří Američané, kteří jsou současně i příznivci demokratů, zůstali jedinými, kteří pravdě médií ještě jakž takž věři.
Není obtížné konstatovat, proč důvěra v média tak hluboce poklesla. Korupční Clintonův režim, který se dnes nalézá velmi blízko svého znovuzkříšení, dovolil, aby americká média, včetně médií nezávislých, pohltilo šest megakorporací, čímž nezávislé informování vřejnosti vzalo za své. Nátlak, s kterým korporátní vlastníci okamžitě vyrukovali na zbytkové tiskoviny, společně s tahem na zisk, pak jakékoli svobodné informování veřejnosti zabily. A tak zde zůstala média jen opakující téze vlády či kapitánů korporátního tisku, což je sice ten nejlacinější a nejméně kontroverzní způsob informování, ale mezi lidmi současně i nejméně populární.
Zhlédnuto 663 x