Opilá společnost
Marie Svobodová, 12.5.2008, Alternativní média
Panem předsedou vychvalovaný průzkum veřejného mínění, podle něhož je patrný značný posun v názoru na onu (radarovou) záležitost, je jasným signálem toho, že skutečná demokracie je v současném světě - troufám si říci - utopistický pojem obdobně jako např. komunismus v době nedávno minulé. (Podrobnosti o průzkumu - viz. úvodní strana).
Kdo má peníze, má moc - a zaplatí si spolehlivou agenturu, která vyrobí dotazník "na míru". To, že způsob kladení otázek, jejich tendenčnost a chronologie před klíčovou otázkou je něco, co se naprosto vymyká konstrukci seriózních průzkumů, nikoho příliš netrápí. Důležitý je výsledek - není-liž pravda? A účel přece světí prostředky...
Stačí ještě dodat obvyklou formuli, že r. podporují hlavně vysokoškoláci - mladí a úspěšní, proti jsou hlavně důchodkyně se základním vzděláním. Naše pýcha nám jsně dává signál, do které skupiny se zařadit... A je vymalováno.
Obávám se - a to je horší - že zvolená taktika začíná pomalu fungovat. Na opilého člověka se dá daleko lépe vyzrát než na střízlivého. A český národ se bohužel opíjí materialismem, konzumem a hedonismem, což masivně podporují sdělovací prostředky.
Zpravodajství už není pouhé zpravodajství - tím, že je ostře monitorována sledovanost - vznikl jakýsi konglomerát složený ze zpráv a zábavy. Navíc s prvky účelového výběru informací - dle pokynů shora...
Další sdělovací prostředky jsou časopisy a rádia. Co nabízejí?
Časopisy - lze velmi zjednodušeně rozdělit na "seriózní a bulvární. "Serózní" se pouze tak tváří, ve skutečnosti jsou většinou hlásnou troubou liberalismu a sobectví. Bulvární přinášejí laciné senzace na úkor známých osobností. Ty slušnější osobnosti z nich mají strach, ti méně slušní sami vyhledávají příležitosti, aby se o nich psalo a aby se je fotilo - pokud možno v "choulostivých situacích". Konzumenti bulváru - především střední a starší generace si vytvořila "bulvární závislost". Denně kupují ony plátky, denně živí svou nenasytnou touhu po něčem vzrušujícím. Místo toho, aby dbali na výchovu svých dětí a vnoučat, vštěpovali jim morální hodnoty a moudrost, což dělaly generace starších před nimi. Nikoli - dnes už se toto nenosí.
Jak potom dopadá naše mládež? Rodiče, kteří nemají čas, je raději postaví s mobilem v kapse před obrazovku TV nebo PC. Věci, které odtud mohou pochytit, jsou bohužel spíš špatné než dobré... Ano, dobro je náročné, zatímco zlo je jednoduché a podbízivé... Co je tedy jednodušší si vybrat pro člověka, který není vychováván k žádným mravním zásadám a není již schopen rozlišovat dobro a zlo? Časopisy pro mladé navádějí akorát k předčasnému sexuálnímu životu a promiskuitě, dívkám radí, jak se co nejvíc nafintit a být co nejvíc sexy. Dokonce prý vyučují praktikám, za které by se nemusela stydět ani ta nejotřelejší prostitutka... Také komerční rádia jsou plná hrubosti, vulgarity a sexismu... Skutečná láska, založená na vzájemné úctě, oddanosti a věrnosti - se prostě nenosí...
Výsledek? Podívejte se na dnešní osmačky, deváťačky. Pokud by mnohé z nich stály na E 55, asi byste neuhodli, že ještě navštěvují základní školu... Mnoho učnic podle mých informcí je zaujato drogami, alkoholem a sexem. Kdo je jiný, ten je nelítostně vyloučen z kolektivu...
A není žádným tajemstvím, že čtvrtina VŠ studentek si přivydělává v sexuálním průmyslu...
Kdosi moudrý pravil, že jaká je žena, taková je společnost... Společnost je tvořena z rodin a jejich žalostná situace vydává neradostné svědectví...
Společnost, která zatratila Boha - stvořitele a jeho řád a místo toho se klaní "zlatému teleti" sama sobě přitlačuje smyčku. Laxní přístup většiny obyvatel ve věci tak závažné a ohrožující, jako je radar, je toho jasným důkazem.
Kdo má peníze, má moc - a zaplatí si spolehlivou agenturu, která vyrobí dotazník "na míru". To, že způsob kladení otázek, jejich tendenčnost a chronologie před klíčovou otázkou je něco, co se naprosto vymyká konstrukci seriózních průzkumů, nikoho příliš netrápí. Důležitý je výsledek - není-liž pravda? A účel přece světí prostředky...
Stačí ještě dodat obvyklou formuli, že r. podporují hlavně vysokoškoláci - mladí a úspěšní, proti jsou hlavně důchodkyně se základním vzděláním. Naše pýcha nám jsně dává signál, do které skupiny se zařadit... A je vymalováno.
Obávám se - a to je horší - že zvolená taktika začíná pomalu fungovat. Na opilého člověka se dá daleko lépe vyzrát než na střízlivého. A český národ se bohužel opíjí materialismem, konzumem a hedonismem, což masivně podporují sdělovací prostředky.
Zpravodajství už není pouhé zpravodajství - tím, že je ostře monitorována sledovanost - vznikl jakýsi konglomerát složený ze zpráv a zábavy. Navíc s prvky účelového výběru informací - dle pokynů shora...
Další sdělovací prostředky jsou časopisy a rádia. Co nabízejí?
Časopisy - lze velmi zjednodušeně rozdělit na "seriózní a bulvární. "Serózní" se pouze tak tváří, ve skutečnosti jsou většinou hlásnou troubou liberalismu a sobectví. Bulvární přinášejí laciné senzace na úkor známých osobností. Ty slušnější osobnosti z nich mají strach, ti méně slušní sami vyhledávají příležitosti, aby se o nich psalo a aby se je fotilo - pokud možno v "choulostivých situacích". Konzumenti bulváru - především střední a starší generace si vytvořila "bulvární závislost". Denně kupují ony plátky, denně živí svou nenasytnou touhu po něčem vzrušujícím. Místo toho, aby dbali na výchovu svých dětí a vnoučat, vštěpovali jim morální hodnoty a moudrost, což dělaly generace starších před nimi. Nikoli - dnes už se toto nenosí.
Jak potom dopadá naše mládež? Rodiče, kteří nemají čas, je raději postaví s mobilem v kapse před obrazovku TV nebo PC. Věci, které odtud mohou pochytit, jsou bohužel spíš špatné než dobré... Ano, dobro je náročné, zatímco zlo je jednoduché a podbízivé... Co je tedy jednodušší si vybrat pro člověka, který není vychováván k žádným mravním zásadám a není již schopen rozlišovat dobro a zlo? Časopisy pro mladé navádějí akorát k předčasnému sexuálnímu životu a promiskuitě, dívkám radí, jak se co nejvíc nafintit a být co nejvíc sexy. Dokonce prý vyučují praktikám, za které by se nemusela stydět ani ta nejotřelejší prostitutka... Také komerční rádia jsou plná hrubosti, vulgarity a sexismu... Skutečná láska, založená na vzájemné úctě, oddanosti a věrnosti - se prostě nenosí...
Výsledek? Podívejte se na dnešní osmačky, deváťačky. Pokud by mnohé z nich stály na E 55, asi byste neuhodli, že ještě navštěvují základní školu... Mnoho učnic podle mých informcí je zaujato drogami, alkoholem a sexem. Kdo je jiný, ten je nelítostně vyloučen z kolektivu...
A není žádným tajemstvím, že čtvrtina VŠ studentek si přivydělává v sexuálním průmyslu...
Kdosi moudrý pravil, že jaká je žena, taková je společnost... Společnost je tvořena z rodin a jejich žalostná situace vydává neradostné svědectví...
Společnost, která zatratila Boha - stvořitele a jeho řád a místo toho se klaní "zlatému teleti" sama sobě přitlačuje smyčku. Laxní přístup většiny obyvatel ve věci tak závažné a ohrožující, jako je radar, je toho jasným důkazem.
Zhlédnuto 2661 x