Re: Tak co není pravda?
Jiří Rys, 19.5.2008
Článek reaguje na:
x y - Tak co není pravda?
namátkou jsem vybral pár pasáží:
"Greenpeace zkrátka motají páté přes deváté. Zvlášť "podařený" je argument, podle něhož kvůli americkému radaru v Česku začnou evropské země "překotně rozhodovat o budování nových uhelných a jaderných energetických zdrojů, což bude mít negativní dopad na další vývoj klimatu". Ano, a taky kvůli radaru zdraží maso, přestanou nést slepice, vyhynou včely a začnou se rodit dvouhlavá teleta..."
...tohle splácal sám pan Březina například...
"Ale teď vážně. Zatímco jiné firmy obchodují s mobilními telefony, limonádami, automobily a jinými užitečnými věcmi, Greenpace lidem prodávají zboží neexistující potřeby: strach. Marketingový plán je prostý. Nejdřív vytvoříte virtuální riziko, pak vybíráte "výpalné" od naivků, kteří vám platí za ochranu. "Přispěj, nebo zemřeš," kříčí do světa kampaně Greenpeace, zatímco najatí brigádníci u východů z metra chrastí kasičkami. Čím větší strach ze smyšlených rizik aktivisté vyvolají, tím větší je jejich příjem z fundraisingu. Celosvětově to nadnárodnímu zelenému koncernu vynáší přes 200 milionů dolarů ročně."
...fakta?pravda?
"Greenpeace zkrátka motají páté přes deváté. Zvlášť "podařený" je argument, podle něhož kvůli americkému radaru v Česku začnou evropské země "překotně rozhodovat o budování nových uhelných a jaderných energetických zdrojů, což bude mít negativní dopad na další vývoj klimatu". Ano, a taky kvůli radaru zdraží maso, přestanou nést slepice, vyhynou včely a začnou se rodit dvouhlavá teleta..."
...tohle splácal sám pan Březina například...
"Ale teď vážně. Zatímco jiné firmy obchodují s mobilními telefony, limonádami, automobily a jinými užitečnými věcmi, Greenpace lidem prodávají zboží neexistující potřeby: strach. Marketingový plán je prostý. Nejdřív vytvoříte virtuální riziko, pak vybíráte "výpalné" od naivků, kteří vám platí za ochranu. "Přispěj, nebo zemřeš," kříčí do světa kampaně Greenpeace, zatímco najatí brigádníci u východů z metra chrastí kasičkami. Čím větší strach ze smyšlených rizik aktivisté vyvolají, tím větší je jejich příjem z fundraisingu. Celosvětově to nadnárodnímu zelenému koncernu vynáší přes 200 milionů dolarů ročně."
...fakta?pravda?
Zhlédnuto 1469 x